Zákaznická podpora ICOM

Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy a požadavky:

Pokud chcete e-jízdenku před odjezdem spoje vrátit, provedete to dle instrukce uvedené v Podmínkách použití e-jízdenky (v pdf souboru v textu pod e-jízdenkou) a dle Podmínek vracení stanovených dopravcem a na e-jízdence uvedených (srážka / doba do odjezdu spoje v hodinách, do kdy lze s uvedenou srážkou e-jízdenku nejpozději vrátit). Uvedená adresa je odkaz, po kliknutí na něj budete přesměrováni k vrácení.
Údaje na e-jízdence nelze dodatečně měnit. Zakupte novou e-jízdenku a původní vraťte dle instrukce uvedené v Podmínkách použití e-jízdenky (v pdf souboru v textu pod e-jízdenkou) a dle Podmínek vracení stanovených dopravcem a na e-jízdence uvedených (srážka / doba do odjezdu spoje v hodinách, do kdy lze s uvedenou srážkou e-jízdenku nejpozději vrátit).
Pokud jste NEPOUŽILI e-jízdenku proto, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn na odjezdu z nástupní zastávky o více než 30 minut, můžete ji reklamovat. Reklamaci je třeba podat přes formulář Zákaznické podpory ZDE. K reklamaci je nutné přiložit reklamovanou e-jízdenku.
Rezervované jízdenky nelze zaplatit až u řidiče. Rezervace je nezávazná a slouží pouze k dočasnému odložení nákupu. Proto má svá omezení, která vychází z požadavku dopravců, aby u nezaplacených rezervací bylo možné uvolněné místo nabídnout jiným zákazníkům k nákupu. Každá rezervace má tak dobu platnosti (max. 3 pracovní dny), která končí nejpozději 10 hodin před odjezdem spoje.
Přepravu zavazadel si každý dopravce řídí vlastním ceníkem i pravidly o rozměrech a počtech.
Doporučujeme Vám obrátit se s dotazem na dopravce dané linky.
Jestliže dopravce na spoji povoluje přepravu psa, je v e-shopu AMSBus.cz pod zadáním počtu cestujících a slev v zobrazen text "Rezervovat místo pro psa" a zaškrtávací políčko. Zaškrtnutím a následným zakoupením e-jízdenky je k e-jízdence zarezervována přeprava psa. Přepravné za psa se platí u řidiče podle ceníku dopravce. V autobusu může cestovat nejvýše jeden pes s krátkým vodítkem a pevným košíkem. Jestliže bude pes v autobusu již obsazen jiným cestujícím, budete na tuto skutečnost upozorněn/a po potvrzení nákupu kliknutím na "Koupit".
Kontaktujte dopravce, který spoj provozuje a jehož autobusem jste cestoval/a. Je uveden na jízdence (vpravo pod číslem spoje). Někteří dopravci mají také na webových stránkách sekci Ztráty a nálezy.

Nenašli jste odpověď? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře ZDE.