Kompletní nápovědu k e-shopu AMSBus.cz naleznete v e-shopu v odkazu Nápověda (ZDE).
Pokud jste nepoužili e-jízdenku proto, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn na odjezdu z nástupní zastávky o více než 30 minut, můžete ji reklamovat. Reklamaci je třeba podat přes formulář Zákaznické podpory e-shopu AMSBus.cz ZDE. K reklamaci je nutné přiložit reklamovanou e-jízdenku.
Reklamace je oprávněná v případě, že příslušný spoj byl zrušen nebo opožděn z nástupní zastávky o více než 30 minut a že cestující spojem necestoval, tedy jízdenku nevyužil. Pak má cestující nárok na vrácení jízdného.
Podání reklamace je možné po dobu 6 měsíců od ukončení cesty.
V takovém případě můžete jízdenku reklamovat, ale pouze pokud oba (všechny) spoje provozuje stejný dopravce. Dopravci si totiž mezi sebou zpoždění neuznávají, jízdné kvůli zpoždění cizích spojů nevrací. A ani nehradí škody způsobené zpožděním svého spoje nebo jeho zrušením (viz informace na PDF jízdence).
Po přijetí reklamace je tato nejpozději následující pracovní den odeslána příslušnému dopravci k ověření. Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. V případě, že se dopravce v této lhůtě k reklamaci nevyjádří, je reklamace řešena ve prospěch cestujícího.
Jakmile je reklamace vyřízena (což probíhá v pracovních dnech), je zadán na platební bránu, přes kterou byla jízdenka zaplacena, pokyn k převodu peněz zpět na účet, ze kterého byla jízdenka uhrazena. Další informace o vracení peněz naleznete ZDE.